Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Cinkrlata

Taky se vám někdy stalo, že jste se dostali k nějaké činnosti,kterou jste dělat nechtěli a tak nějak vás to pohltilo? Začalo to prostě... Ztracenou náušnicí..

Poslední teplejší víkend v tomto roce a já si v balerínkách vykračuji tančit. Najednou na mostě slyším cink.. A moje náušnice z bílých dřevěných kapek se válí na zemi.. Kruci to ten límec u bundy.. Zásadně nenosím zarážky na žádných náušnicích, protože na ně zapomínám a zůstávají mi viset na uších nebo padají kdoví kam. Zatím jsem ztratila náušnici jen jednou a to byla zacvakávací. Nevím, jak se mi to povedlo.

Chystáme se na noční tramvaj - naprosto střízlivé a utancované. Dělám osudovou chybu - oblékám si bundu ještě v sále a narvanou Lucernou se proplétám ven. Konečně kyslík. Zkoumáme jízdní řády a stejně bereme první tramvaj, která jede. Je to jako vždy stejný útěk před dotěrnými seznamchtivými týpky.

V tramvaji naučeně sahám po náušnicích, abych je srovnala. Někdo má naučený pohyb na vlasy, jiný na oblečení, já na náušnice. Asi kvůli absenci zarážek. Srovnám jednu a u druhé si sáhnu na ucho. Doprčic, že mi někde spadla.. Koukám si pod nohy na podlahu tramvaje a snažím se moc nestrkat do lidí kolem mě. Co kdyby se jim chtělo zvracet.. Nikde nic. Vystupujeme a já si vyklepávám bundu a tričko. NIC

Dochází mi, že jsem jí fakt ztratila. Panika. Chce se mi vrátit se tam, ale při představě toho davu bych jí hledala dost těžko. Mají ztráty a nálezy? Určitě ti jí tam uklízečky ponesou schovat, uvádí mě do reality kamarádka. Jenže já normálně nic neztrácím a navíc byly jediné bílé co mám. Koupené na Aukru. Levně.

Dojedu domů smutná a naštvaná. Kdybych si tu bundu oblékla až venku, tak bych jí slyšela spadnout. Druhou náušnici vylovím z kabelky, kam jsem jí schovala a dám ji na linku jako němou výčitku mé neschopnosti je uhlídat.

Dívám se na Aukro, přece bych mohla najít ty samé i když jsem je kupovala asi před rokem. Dopátrám se původního prodejce, klikám na aktuální nabídku a blikne na mě - uživatel odstaven. Tak to jsem víte kde.. Hledám ještě na internetu i jen ty dřevěné kapky jako díly, ale nikde nic. Prostě po stejných náušnicích se slehla zem. Můžu být ráda - byly originální.

Pomůže až mužská racionalita. Honzovi stačí jeden pohled na analýzu situace a říká: "Tak si z tý jedný udělej dvě, když tam máš tři kapky. Na každý budeš mít jednu a ta jedna prostě zbyde". No nejsou ti muži geniální?

Udělej si.. Hmm a jak se takové náušnice tvoří? Potřebuji háček a kroužek.

Po týdnu obcházení této povinnosti zjišťuji, že by byly dobré i kleště. Háčkům se říká afro háčky a je dobré koupit je výhodně v poměru množství cena.

Odklepávám svou první objednávku - není v ní jen háček a kroužek. A zbytek příště. 

Kdo je hodně zvědavý, ať zapátrá na Facebooku - název článku napoví.

 

Autor: Saskie Vítovcová | úterý 3.12.2013 19:45 | karma článku: 4,25 | přečteno: 207x
  • Další články autora

Saskie Vítovcová

Chlapeček s panenkou

Setkáváme se neustále se smutnými příběhy, ale na otevření očí druhým není nikdy pozdě. Tento příběh není můj osobní, na síle mu to však nijak neubírá..

29.8.2013 v 20:13 | Karma: 29,01 | Přečteno: 1338x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Jdeme na to - roztáhni nohy..

Bolí to a to dost. A chce to pravidelné opakování, ale jednou ta bolest přejde a jak by řekl klasik - je to tam.

10.4.2013 v 5:01 | Karma: 18,20 | Přečteno: 4342x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Někdo to rád horké

Vlézt dobrovolně do 41°C se hýbat a zaujímat pozice vrány nebo žáby? Někdo to rád vážně horké..

8.4.2013 v 4:00 | Karma: 9,49 | Přečteno: 631x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Rwanda - připomínka genocidy

Silnější vyhrává. Skvrna na košili OSN. Přesně před 19 lety právě začal druhý den Rwandské genocidy.

7.4.2013 v 13:24 | Karma: 8,43 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Normální je nekrást a ne registrovat!

Věřím, že je to zase jeden z "nevhodných" nápadů, který nevyjde stejně jako sKarty. Jenže tenhle nápad by se mě a mého kola týkal. A k tomu je moje kolo kradené..

6.4.2013 v 13:43 | Karma: 25,74 | Přečteno: 1008x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zesílíme útoky na sklady západních zbraní, část jsme ukořistili, uvedl Šojgu

23. dubna 2024  15:21

Sledujeme online Ruská armáda zesílí útoky na ukrajinská skladiště, ve kterých jsou uložené zbraně dodávané Západem....

Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek

23. dubna 2024  15:20

Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladého muže, který nožem vyhrožoval dvěma lidem. Při...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  14:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 639x
Šestadvacetiletá ženština, která by ráda žila jen ve svém vlastním světě, ale přesto každé ráno zvědavě kouká z tramvaje při okružní jízdě Prahou cestou do práce. Někdy je trochu workoholik a někdy se před vším schovává. Nesnáší mytí nádobí a podléhání (komukoli, čemukoli).