Saskie Vítovcová

Šestadvacetiletá ženština, která by ráda žila jen ve svém vlastním světě, ale přesto každé ráno zvědavě kouká z tramvaje při okružní jízdě Prahou cestou do práce. Někdy je trochu workoholik a někdy se před vším schovává. Nesnáší mytí nádobí a podléhání (komukoli, čemukoli).
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 639x

Saskie Vítovcová

Jdeme na to - roztáhni nohy..

Bolí to a to dost. A chce to pravidelné opakování, ale jednou ta bolest přejde a jak by řekl klasik - je to tam.

10.4.2013 v 5:01 | Karma: 18,20 | Přečteno: 4342x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Hip hip hurá IV.týden

Věřila jsem, že to dokážu, ale s takovým koncem jsem nepočítala. Někdy holt člověk míní a život mění jak se říká. Ale dobrý pocit přetrvává a výsledky se také dostavily.

6.2.2013 v 21:16 | Karma: 0 | Přečteno: 34x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Nemám s tím seknout? III. týden

Se třetím týdnem přichází krize. Jak udržet motivaci ke cvičení a nesežrat perníkovou chaloupku i s ježibabou?

2.2.2013 v 14:39 | Karma: 7,12 | Přečteno: 114x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Zatím mě to baví II. týden

Druhý týden intenzivního cvičení, počítání jídla a dotazů okolí. Naše okolí je někdy buď skvělým motivátorem nebo naopak kazičem veškeré snahy. Já mám kolem sebe kaziče, zvědavce a lidi, kteří mě žádají o radu. Jenže jak radit třeba kolegyni, která večeři sní dle mého doporučení a druhý den si dá tajně před mým příchodem do práce ke snídani jitrnici? :o)

29.1.2013 v 10:38 | Karma: 0 | Přečteno: 16x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Vstávat, musím snídat!

Někdy bych si tak ráda pospala - třeba až do dvanácti o víkendu..A po probuzení myslela na to, jak skvělý den mě čeká. Místo toho je moje první myšlenka: SNÍDANĚ!

28.1.2013 v 15:55 | Karma: 0 | Přečteno: 28x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Cvičím, cvičíš, cvičíme I. týden

Tak a jdeme na to. Nazout tenisky, tílko, kraťasy, navléct na sebe sporttester, který je vždycky protivně studený a zmáčknout play. Následujích 20min doufám v přežití.

22.1.2013 v 23:05 | Karma: 0 | Přečteno: 19x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

F-sport

Nebojte, to není název nějakého nového druhu cvičení, kterými nás trh pravidelně zaplavuje a my na tyto přílivové vlny reagujeme jako surfaři a nadšeně se do nich vrháme. Nikdy sice nevíme, jestli nám to bude k něčemu dobré, ale musíme to prostě zkusit jako správné ženy. F-sport jsou především internetové stránky, které jsem zmiňovala v předchozím článku a které stojí za mou nynější postavou.

9.1.2013 v 13:27 | Karma: 0 | Přečteno: 13x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Zrcadlo, už jsem hubená?

Jak toto mám poznat? Kdysi mi paní na masáži řekla, že jsem sádelnatá (rok 2011)..Pche.. Tak jsem se zařekla, že pokud k ní ještě někdy půjdu, tak jedině za rok a že jí ukážu - místo sádla to budou svaly :o) A jak to dopadlo? Nebyla jsem u ní, ale okolí mi říká, že jsem hubená. Jak to ale poznám já, poznamenána sádelnatou poznámkou a buclatým dětstvím?

8.1.2013 v 19:46 | Karma: 0 | Přečteno: 38x | Diskuse| Ona