Saskie Vítovcová

Šestadvacetiletá ženština, která by ráda žila jen ve svém vlastním světě, ale přesto každé ráno zvědavě kouká z tramvaje při okružní jízdě Prahou cestou do práce. Někdy je trochu workoholik a někdy se před vším schovává. Nesnáší mytí nádobí a podléhání (komukoli, čemukoli).
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 639x

Saskie Vítovcová

Cinkrlata

Taky se vám někdy stalo, že jste se dostali k nějaké činnosti,kterou jste dělat nechtěli a tak nějak vás to pohltilo? Začalo to prostě... Ztracenou náušnicí..

3.12.2013 v 19:45 | Karma: 4,25 | Přečteno: 207x | Diskuse| Hobby

Saskie Vítovcová

Rwanda - připomínka genocidy

Silnější vyhrává. Skvrna na košili OSN. Přesně před 19 lety právě začal druhý den Rwandské genocidy.

7.4.2013 v 13:24 | Karma: 8,43 | Přečteno: 653x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Kimův poker face

Světe, padni mi k nohám, já jsem vůdce. New York v plamenech za hudby M. Jacksona. Respekt za každou cenu.

5.4.2013 v 4:16 | Karma: 10,45 | Přečteno: 561x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Jak se naladit na to správné období? II.

Střídání teplot jako na horské dráze, chvíli mrzne, chvíli prší, pak sněží a fouká vítr - jak to má moje tělo zvládnout?

3.4.2013 v 4:00 | Karma: 7,59 | Přečteno: 232x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Jak se naladit na to správné období? I.

Vánoce beze sněhu, Velikonoce na sněhu, střídání teplot jako na horské dráze a k tomu změna času - na jednoho trochu moc, ne?

30.3.2013 v 17:55 | Karma: 9,79 | Přečteno: 364x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Kniha s e-

E- vypadá jako nevýrazné písmenko s pomlčkou, ale potkávám ho stále častěji. Mám mu říkat dobrý den nebo ahoj? Nemůžu se rozhodnout. Ale u knihy raději dobrý den.

23.3.2013 v 16:17 | Karma: 9,80 | Přečteno: 592x | Diskuse| Osobní

Saskie Vítovcová

Daruj plazmu

V pondělí ráno to vypukne. Už po páté. Těším se hlavně na to příjemné prostředí a pocit, že si mě tam váží.

9.3.2013 v 16:17 | Karma: 10,14 | Přečteno: 602x | Diskuse| Osobní

Saskie Vítovcová

Plavková mánie

Né, není to tím, že na pár dní vykouklo sluníčko a na mě by lezly letní pudy. To je tak, když pracujete v ženském kolektivu.

9.3.2013 v 13:36 | Karma: 0 | Přečteno: 17x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Obyčejný džob

Jeho začátky byly těžké. Musel toho spoustu vymyslet, ale měl naději. Pak i výsledky. A pak přišlo pusto a bezmoc. Co s tím rozčarováním?

22.2.2013 v 20:48 | Karma: 7,37 | Přečteno: 422x | Diskuse| Ostatní

Saskie Vítovcová

Šmoulové v tramvaji

Asi to znáte – máte úplně jasnou představu o tom, jak vše proběhne. Je to jako film. Jenže do filmu jménem život zasahují nepředvídatelné události – jako třeba šmoulové.

15.2.2013 v 5:26 | Karma: 12,59 | Přečteno: 858x | Diskuse| Osobní

Saskie Vítovcová

Tichý Valentýn

Každý den ho vídala v parku. Chodil tam běhat. Většinou šla tak, aby jí musel minout. Dívala se mu přímo do očí, ale cítila, že je pro něj vzduch. Ona pro něj chtěla být vzduchem - ale vzduchem, který dýchá. Rozhodla se. Dnes nebo nikdy.

9.2.2013 v 21:18 | Karma: 0 | Přečteno: 25x | Diskuse| Ona

Saskie Vítovcová

Je mi šest a mám exekuci..

Nemám ráda smutná témata, ale tohle napsat musím. Když jsem viděla ten spis prvně, říkala jsem si, že to není možné, že se někdo spletl.

8.2.2013 v 20:59 | Karma: 10,92 | Přečteno: 435x | Diskuse| Společnost